niedziela, 7 maja 2017

Rysujemy!- Italy Style 1


    Caro Benvenuto! (to po Włosku, witajcie kochani)
Ach Włochy.. Na Lilla Lou pojawił się drugi etap MP, "Italy Style". To chyba mój ulubiony styl. Pierwsze co przyszło mi na myśl w kontekście z Włochami to piosenka Despacito! Dziś tak jak w prawie każdym poście, zaprezentuję Wam moją pracę.




    No więc tak.. Od czego tu zacząć... Może od czarnego melonika z czerwonymi kwiatami. Wpadłam na ten pomysł przeglądając czasopismo modowe, i ujrzałam tam kolorowy melonik. Postanowiłam uwiecznić go w moim projekcie w nieco innej wersji kolorystycznej.
   Włosy jak zwykle brązowe, ale teraz nieco ciemniejsze i naturalniejsze, ponieważ 
użyłam do nich Promarkerów jak,
i kredek FC Eco oraz KIN Mondeluz.
   Twarz całkowicie robiona Promarkerami,
jedynie cieniowałam brązową kredkom.

    Co do ubioru, postawiłam na jeansową ramoneskę ze złotymi nićmi. Jeans jest teraz w modzie, więc nie mogło go zabraknąć na mojej pracy.
   Suknia dopasowana do sylwetki w biało- czarne pasy. Moim zdaniem kontrastuje ona z całym ubiorem.
   Nie mogło również zabraknąć czerwonych paznokci!
Dodatkowym elementem całości miała być czerwona apaszka, ale jakoś zapomniałam o niej.

No i buty.. Czerwone szpilki z błękitną kokardką, by pasowały do całokształtu. Nie wyobrażam sobie, aby całość ładnie ze sobą współgrała a np. buty były by zielone. Rozumiecie o co chodzi? Chyba, że akurat nie mam weny i rysuję dla siebie coś, co zupełnie kolorystycznie nie pasuje do ubioru.




Całkowity czas pracy wraz ze wszystkimi elementami oraz dokładnym 
cieniowaniem to około 2 godziny.
W projekcie przede wszystkim użyłam Promarkerów i kredek KIN Mondeluz i FC Eco.
Odnalazłam również pudełko z kredkami już nieużywanymi przeze mnie
i postanowiłam także nimi dokończyć pracę.

Całość możecie zobaczyć na stronie Lilla Lou

   Dziękuję za uwagę

Anjey ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.